MArtyneel
MArtyneel
|
|
Puncte: | 39.553 |
Loc: | 288 |
Inamici învinşi: |
68.968 (1057.)
|
Trib: |
EC
|
Sate (6) |
Coordonate |
Puncte |
|
578|591 |
7.955 |
|
580|592 |
7.858 |
|
575|588 |
6.914 |
|
576|590 |
9.347 |
|
578|590 |
3.987 |
|
577|597 |
3.492 |
|
Profil
|
|
Text personal
|
Old MArtyneel from world 7 reloaded
World Winner :
SCITII-WORLD 3
DIABLO-WORLD 7 |
Realizări în luptă
Jefuitor (Argint - Nivel 3)
Jefuieşte în total 1.000.000 resurse.
Jefuitor (Bronz - Nivel 2)
Jefuieşte de 100 ori sate străine.
Conducător (Lemn - Nivel 1)
Învinge un total de 10.000 trupe duşmane.
Cucerire (Lemn - Nivel 1)
Cucereşte în total 5 sate.
Demolator de ziduri (Lemn - Nivel 1)
Demolează 25 nivele de zid folosind berbeci.
Maestru războinic (Lemn - Nivel 1)
Atacă 10 jucători diferiţi.
Măcelar (Lemn - Nivel 1)
Distruge complet 25 armate duşmane.
Realizări sociale
Școlit
Ai promovat ucenicia ajutat de DarK AngeL 00.
Realizări de creștere
Bibliotecar (Argint - Nivel 3)
Descoperă 9 Cărți de abilități unice.
Lider de piaţă (Argint - Nivel 3)
Ai făcut negoţ de 500 ori la târg.
Arhitect (Bronz - Nivel 2)
Construiește în total 150 nivele de clădiri!
Nivelul Paladinului (Bronz - Nivel 2)
Extinde paladinul până la nivelul 10.
Recrutare (Bronz - Nivel 2)
Recrutează în total 5.000 unități!
Regele punctelor (Bronz - Nivel 2)
Urcă în clasament până la 5.000 puncte.
Strângător (Bronz - Nivel 2)
Curătă în total 10.000 resurse.
Bandă de frați (Lemn - Nivel 1)
Obține 2 paladini.
Maestru de misiuni (Lemn - Nivel 1)
Încheie 40 misiuni!
Rămas fără timp (Lemn - Nivel 1)
Folosește opțiunea de finalizare imediată de 15 ori!
Student realizat (Lemn - Nivel 1)
Îmbunătățește abilitățile paladinilor tăi la un total combinat de 15 niveluri de abilități.
Top scor (Lemn - Nivel 1)
Încearcă să ajungi în top 1.000 al acestei lumi.
Alte realizări
Ani de Vechime (Aur - Nivel 5)
Joacă Triburile pentru 5 ani.
Nicovala străveche: Maestrul Fierar (Aur - Nivel 4)
Craftează 40 obiecte.
Nicovala străveche: Colector de Rețete (Bronz - Nivel 2)
Găsește 20 rețete unice.
|
|